Müşteri Memnuniyeti

KRİS CAM DEKORASYON olarak TS ISO 10002/2014 Müşteri Memnuniyeti Standardı gereklerine uygun  MÜŞTERI ODAKLI bir sistemle çalışmaktayız.

Şirketimiz üst yönetimi tarafından kabul edilen MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI  gereği; 

Müşteri şikayetleri veya bildirimlerine ilişkin yürütülecek bütün prosesler   tam bir AÇIKLIK ve  ŞEFFAFLIK’la yürütülecektir.

ERİŞİLEBİRLİLİĞİ sağlamak amacıyla müşterilerimizin  webb sitemizde belirtilen  herhangi bir iletişim adresinden yazı yazarak, mesaj atarak sosyal medyayı kullanarak vb. yollarla  kolayca bize ulaşarak şikayetini bildirmeleri sağlanmıştır.

Şikayet bildiriminin alındığı  müşterimize  en kısa sürede  bildirilecek, böylece CEVAP V ERİLEBİLİRLİK konusunda bir tereddüt yaşanmaması sağlanacaktır.

Her bir şikayet, şikayetin ele alınması prosesi süresinde  ADİL , OBJEKTİF ve TARAFSIZ  şekilde değerlendirilecek,  prosesimiz makul ölçüde şikayetçinin veya müşterinin kimliğini koruyacak şekilde GİZLİLİK’le yürütülecektir. 

Bütün insanlara/ kurum ve kuruluşlara  eşit muamele yapılması vazgeçilmez bir ilkemizdir.

Kuruluşumuz konuyla ilgili gerçeklerin ortaya çıkarılması amacıyla mümkün olduğu her durumda ilgili tarafların ortaklaşabilmesi için tarafları bir araya getirerek konuyu araştırmayı hedeflemiştir.

Kris Cam müşteri ilişkileri hedefini, müşterileri ile uzun dönemli ve karşılıklı fayda edinme ilkesine dayanarak belirlemiştir.

Kris Cam üretim ve hizmet sunumunda iç ve dış müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik risk ve fırsatları belirler ve ele alır, bunları sürekli takip eder.

Üst yönetim; müşteri ihtiyaçlarının tanımlandığından ve yerine getirildiğinden emin olmak için müşteri şikayetlerini, isteklerini, müşterilerin kurumdan aldıkları ürün ve hizmetten memnuniyet durumlarını, bu konulardaki önerilerini sürekli izler, tespit etmeye çalışır ve bunları yerine getirebileceği şartları değerlendirir. Gerekli olan kaynakları saptar ve çalışanların yeteneklerini kuruluş yararına kullanmalarını sağlayarak, sistemin sürekliliğini mümkün kılar.

Üst yönetim bu konularda liderliğini ve desteğini hiçbir zaman esirgemeyecektir.

Hakan Özdemir

Genel Müdür

Aşağıdaki bağlantılardan müşteri memnuniyeti formlarını indirip kris@kriscam.com.tr e-posta adresi aracılığı ile dilek, öneri ve şikeyetlerinizi bize iletebilirizniz.

  1. Müşteri Anket Formu
  2. Müşteri Geri Bildirim Formu