Ana Sayfa

KRİS CAM DEKORASYON olarak MÜŞTERI ODAKLI bir sistemle çalışmaktayız.

Kalite Yönetim Sistemini oluşturan bütün politikalar, prosedürler ve prosesler müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarını daha iyi anlamak ve beklentilerini fark yaratacak şekilde karşılamak üzere oluşturulmuştur.

Kris Cam müşteri ilişkileri hedefini, müşterileri ile uzun dönemli ve karşılıklı fayda edinme ilkesine dayanarak belirlemiştir.

Kris Cam üretim ve hizmet sunumunda iç ve dış müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik risk ve fırsatları belirler ve ele alır, bunları sürekli takip eder.

Üst yönetim; müşteri ihtiyaçlarının tanımlandığından ve yerine getirildiğinden emin olmak için müşteri şikayetlerini, isteklerini, müşterilerin kurumdan aldıkları ürün ve hizmetten memnuniyet durumlarını, bu konulardaki önerilerini sürekli izler, tespit etmeye çalışır ve bunları yerine getirebileceği şartları değerlendirir. Gerekli olan kaynakları saptar ve çalışanların yeteneklerini kuruluş yararına kullanmalarını sağlayarak, sistemin sürekliliğini mümkün kılar.

Üst yönetim bu konularda liderliğini ve desteğini hiçbir zaman esirgemeyecektir.

Hakan Özdemir

Genel Müdür

Aşağıdaki bağlantılardan müşteri memnuniyeti formlarını indirip kris@kriscam.com.tr e-posta adresi aracılığı ile dilek, öneri ve şikeyetlerinizi bize iletebilirizniz.

  1. Müşteri Anket Formu
  2. Müşteri Geri Bildirim Formu